וילה גרנד רויאל

מתחם חיצוני ובריכה
פנים הוילה

אודות המקום

וילה גרנד רויאל הינה וילה מפוארת וחדשה המונה 8 חדרי שינה מרווחים ו-8 חדרי רחצה עם מקלחת ושירותים. במתחם המרכזי קיים מטבח מאובזר, פינת אוכל גדולה המיועדת ל-30 סועדים, סלון משותף לאורחים עם מערכות ישיבה יוקרתיות, מסך LCD 60 אינץ, שולחן סנוקר ושולחן פינג פונג. כל המתחם מואר בתאורת לד ייחודית. בחצר גרנד רויאל תיהנו מבריכת שחייה מחוממת ומקורה, עם כדור עף, ג'קוזי ספא ועוד המון פינוקים.

** השתדרגנו**

מיקום:

גליל מערבי, מושב נטועה, כ- 25 דק' נסיעה מנהריה

אטרקציות:

טרקטורונים, פיינטבול, נחל כזיב, מסעדות, אגם מונפורט, קרטינג, רכיבה על סוסים ומסלולי הליכה.

מספר חדרים:

מזגן
טלוויזיה

המתחם החיצוני:
בריכת שחייה  (מחוממת ומקורה בחורף)
כדור עף
ג'קוזי ספא בנוי
מיטות שיזוף
פינות ישיבה נינוחות
פינת BBQ

קהל יעד:

מיועד לחופשות משפחתיות, נופש זוגי ואירועים גדולים. ניתן לארח במקום עד 32 איש כולל לינה.
לציבור הדתי: פלטה + מיחם ובית כנסת בעיר

תאורת גן

חוות דעת על הוילה

תודה רבה
לנסיה וכאמל מוילה גרנד רויאל רצינו להודות ולשבח את הוילה הנפלאה שבידכם כל משפחתי נהנה בצורה נהדרת ילדי ונכדי שואלים מתי חוזרים לנטועה כולנו הרגשנו בחופשה מקסימה ויחד עם זאת הייתה תחושה של בית בצורה שבה היה אכפת לכם תודה רבה לכאמל המארח שלנו שדאג לכל דבר ששאלנו וביקשנו שבא לבקר בכל יום ובדק אם אנחנו זקוקים למשהו תודה לנסיה על שירות שאכן נראה כי הוא כולו מהלב יש לך וילה באמת יפה יותר מהתמונות וכאשר הגעתי לסיור אצלכם ידעתי כבר אז שהחופשה שלנו תהיה בראש שקט וללא כל אכזבות אנחנו כפי שאתם יודעים חוזרים אליכם כי מקום כזה נהדר לא מחליפים נראה ביוני הבא רוב תודות משפחת הלל הגדולה 4/6/18
18.07.2018
משפחת הלל
חופשת הקיץ שלנו
חייב לציין שהתלבטנו רבות אם לקחת 4 ימים חופשנ בוילה אם זה לא יהיה סיר לחץ אבל אכן הגענו למקום העצום הזה גרנד רויאל ומצאנו פרטיות בחדרים וחברותא בסלון כולם יחדיו ברור לעין שאכן חשבתם על כל פרט ועל כך שתהיה פרטיות ויחדיו לכולם זה התחיל בבריכה רחבת הידיים שהכילה את כל השבט שלנו ,הסלון שישבנו בו כולם יחדיו וראינו סרט בכייף המטבח הענק שלא הפסקנו להכין בו מכל טוב וכמובן המארח כאמל שלא הפסיק לפנק אותנו שתמיד דאג שלא יחסר דבר אין מילים באמת הכל היה ברמת 5 כוכבים אנחנו נחזור זה בטוח תודה רבה על הכל
01.01.2018
אלעד ומשפחת טלר
תודה רבה
חייב לשבח את וילה גרנד רויאל המקום נקי ,גדול מאוד חוויה אחרת ממה שאנחנו מכירים אפילו חזי לקח אותנו בבוקר עם הילדים לאסוף ביצים הילידים לא הפסיקו להתלהב מהתרנגולות ,הם למדו עוד משהו בחיים שאצלנו בעיר הם לא היו נחשפים לחוויה כזו יצאנו לטיול במושב והילדים נחשפו לעולם אחר הוילה הייתה מפנקת הבריכה הייתה נקיה וממש גדולה היה לנו אחלה ואכן הוילה ענתה על הציפיות שלנו ואפילו יותר
22.12.2017
צבי אייזנברג
לחזי היקר
אנחנו רוצים לפרגן ולהודות על סופ"ש בהחלט מהנה שלא רצינו שיגמר עוד משיחת הטלפון ועד לזמן השהות שלנו בוילה כל המשפחה נהנתה גם סבתא שחגגנו לה יום הולדת 80 חששה אך בסוף עוד צחקה ואמרה שנחזור לכאן ליום הולדת של סבא רמת השירות היוצאת דופן כל דבר שרצינו מיד קיבלנו רמת הניקיון הגבוה המחשבה על הנוחות של האורח ואפילו הגישה לכיסא גלגלים הכל קנה אותנו ואפילו יותר אז בהחלט תודה רבה לך על חופשה ויום הולדת נהדרת
30.11.2017
משפחת רובין
חזי ונסיה
אין לנו מילים להודות כבר פעם חמישית על יום גיבוש שהפתיע אותנו כל פעם מחדש הפינוקים הקטנים הנוחות בכל חדר העובדה שהוילה אכן נותנת לנו את האפשרות לגיבוש מלא של כולם הכי התלהבנו כמו תמיד מהסלון הענק פינת האוכל שהכילה את כולנו והבריכה איזה כייף שבחוץ קפוא והבריכה הייתה רותחת לא רצינו לצאת משם תודה על השירות הנפלא שלכם ונתראה בפעם השישית בשנה הבאה
10.11.2017
קבוצר דור
בהערכה רבה
הגענו לגרנד רויאל ופגשנו את כאמל ונסיה כאמל היה המארח שלנו והתחילה החופשה המענינת שלנו עשינו סיור בכל הוילה וכאמל אכן הסביר על כל דבר המטבח היה ממש רחב וסיפק לנו כל מה שהיינו זקוקים לו (חוץ מטבח אישי) הגענו לחדרי שינה שכל אחד היה יפה יותר מקודמו אכן ענה על כל בקשה החצר הייתה ממש רחבה וסיפקה לנו מרחב לילדים שהשתוללו ויחד עם זאת פינת מנגל פינת ישיבה למבוגרים בינינו והשיא היה הבריכה שאפילו שירד גשם בלילה הקטנים ישנו ואנחנו שחינו בבריכה מפנקת רותחת שהתאימה מאוד לכמות האנשים אין ספק שזוהי וילה שנבנתה למטרת אירוח ורואים זאת בכל היבט הכל מתנהל שם בצורה מאוד מקצועית ומאוד לבבית אנשים מאוד טובים שאכן מילאו כל בקשה וגחמה אנחנו יודעים שאת החופשה הבאה שלנו אנחנו בהחלט נגיע לגרנד רויאל
22.10.2017
משפחת שמואל
הכל היה מושלם
השולחן הענק הבריכה הענקית החדרים הסלון הכל היה מושלם מושלם אפילו הדודים שלי שבאו מחו"ל נהנו בטירוף ואמרו שהוילה פשוט מדהימה היה לנו ממש מיוחד לחגוג בגרנד רויאל הינו בהרכב מלא ויחד עם זאת הבית הכיל את כולנו יחד ועדיין לכל אחד היה את החדר שלו הרגיש כאילו אנחנו בבית מלון אלא שרק אנחנו בבית מלון חזי אנחנו בהחלט נחזור תודה על כל העזרה והשירות משפחת גבריאל
משפחת גבריאל
חזי ונסיה
חזי ונסיה חששנו שלא יהיה אינטמי מדי וחששנו שיהיה צפוף אבל אני חייב להמליץ ולהודות עשינו אצלך ערב גיבוש לעובדי החברה ומהרגע שהגענו פשוט דאגתם לנו ועזרתם ללא סוף הוילה ממש רחבת ידיים כולם נהנו ולא הרגשנו צפיפות או כל אחת מהחששות שלנו פשוט התפוגגו היה לנו ערב מדהים מצחיק וכייף במיוחד ועדיין לכל אחד היה את החדר שלנו והפרטיות שלנו כמו שכבר כולנו אמרנו פעם הבאה עם המשפחות תודה רבה על הכל
קור הצפון
בכל פעם כייף גדול
לחזי היקר כמו בכל פעם כייף גדול לחזור לוילה שלכם השירות האדיב החדרים הגדולים הכייף של הילדים שנכנסים בחורף לבריכה וחמים ונעים לנו חזי כמו בכל פעם רצינו להודות לך שאתה מקבל אותנו כמו משפחה ודואג שלא יחסר דבר כל שנה בחופשה המשפחתית אנחנו לא טורחים לחפש וילה אחרת כי יודעים שאין עוד בית כמו הגרנד רויאל אוהבים ונתראה שוב בחורף הבא
משפחת אביעזר
חזי ונסיה המדהימים
חזי ונסיה המדהימים, התארחנו אצלכם בסו"פש לרגל יום הולדת 60 של בעלי צביקה חברים אנחנו רוצים להגיד שנותרנו בהחלט בפה פעור מהנתינה ,מהשירות, ואהבת האחר שיש בכם אנחנו נוהגים לנפוש בוילות אירוח אך הגרנד רויאל עלתה על כולנה רמת הניקיון, הגודל , ויחד עם הגודל והמרחב הרגשנו כל כך יחד ומגובשים בהחלט חשבתם על כל פרט בוילה ואכן לא היה חסר דבר חזי אנחנו ניפגש שוב בעוד מספר חודשים בחופשת הקיץ וכל המשפחה מחכה בקוצר רוח לנפוש אצלכם שוב בהרבה אהבה, באהבה גדולה ותודה גדולה יותר צביקה ורינה רובין
13.12.2016
צביקה ורינה רובין
שירות אדיב וחם ומהלב
חזי היקר, רצינו באמת להודות לך על שירות אדיב וחם ומהלב משיחת הטלפון הראשונה ולמעשה עד סיום השהות שלנו היית קשוב אלינו ,אפילו בבקשות שלנו שאני יודע שהיו המון כאלה לא אמרת לנו לא. חזי היה תענוג לשהות בוילה המפנקת שלך בבריכה החמה ורחבת הידיים והכל היה באמת ברמת מלון אני רוצה להודות לך בשם משפחתי ולהודיע לך שגם בשנה הבאה אנחנו מתארחים אצלך בתודה משפחת הלמן.
13.12.2016
משפחת הלמן
שירות שלא מובן מאליו
חזי ונסיה רצינו להודות לכם על שירות שלא מובן מאליו היינו 25 אנשים בוילה שלכם ונהנינו מכל שניה הוילה ענקית מפנקת מאוד חששנו מהחורף אבל איך שנכנסו כבר הוילה הייתה חמימה ונעימה החדרים מפנקים היה לנו מאוד כייף שחשבתם על סלון ופינת אוכל כל כך גדולים שכולנו ישבנו יחד בנוחות זה לא מובן מאליו ואפילו הופתענו מזה שהוילה לא צפופה וכך הכילה את כולנו תודה רבה לכם על הכל וברור שאני לפחות אחזור עם המשפחה שלי אמיר גוטר והחברים
12.12.2016
אמיר גוטר והחברים
לחזי וכל הצוות
לצוות גרנד רויאל רצינו להודות לכם על אירוח בפעם השלישית שבה אנחנו לא מתלבטים ומיד מזמינים את הגרנד רויאל באמת הוילה הכי יוקרתית נקיה , מתוחזקת והכי חשוב תמיד יש הקשבה לכל דבר שהיינו צריכים מיד נתתם פתרון ועשיתם למעננו באמת מעל ומעבר חזי חשוב לציין שאנחנו כמשפחה שמטיילת הרבה צמיד שמחים ואפילו רגועים שאנחנו מגיעים לוילה שלך ועצובים לחזור שוב תודה על הכל וכמובן שנתראה בחופשה הבאה בהערכה רבה ותודה משפחת אריאל ומשפחת זלצמן
משפחת אריאל וזלצמן
לחזי וכל הצוות
רצינו להודות לכם על ערב גיבוש מהנה ביותר שבאמת כל מה שהבטחתם קיימתם ואפילו פינקתם יותר יצאנו מגובשים יותר ושמחים יותר שבחרנו בוילה שלכם היה מעל ומעבר בריכה הענקית שהכילה את כל ה30 איש שולחן האוכל המפנק והמרווח בחדרי שינה הסלון הכל היה מעבר למצופה ובאמת ניתן לומר רק שאפילו החברה בעבודה אמרנו שחופשה למשפחה זה רק אצלכם הצלחתם בענק תודה רבה על הכל מורות בה״ס. גולדה
מורות ביהס
להודות מכל הלב
איזה לב ענק יש לאנשים חזי רצינו להודות לך מכל הלב והנשמה על ערב בלי נשכח שהטלת חיוך ל24 ילדים שמעולם לא היו בחופשה שימחתם אותם כל כך הם רקדו צחקו ונהנו ואפילו לא רצו ללכת לישון שלא יגמר להם כל בכייף הזה ואני. אני גבר שעמד עם דמעה או שתיים בעיינים ואומר זה האושר בחיים לראות אותם קורנים מאושר אתם יהודים יקרים נתתם את האושר הזה אפילו לכמה שעות ועל זה תודה היא מילה קטנה אין מילים שיתארו את כל זה חזי אני כולי תקווה ותפילה שהשם יתן לך תמיד שתוכל לתת לאחרים שלכם תמיד קו לחיים
צוות קו לחיים
יום הולדת 80 לסבתא ממו
אז אחרי שסגרנו איתך את הסופש חשבנו על הלוגיסטיקה איך נביא אותה ואם היא תהיה בסדר ועזוב אותך מהכל היית צריך לראות את החיוך והאושר שלה פתאום סבתא ממו לא רוצה לישון יושבת צוחקת ואפילו מספרת לנו סיפורים על אבא ממש היינו בהלם אבל למה אני מספר את זה כי הכל בוילה היה נגיש הכל היה בשפע גדול ומרווח היה מקום אפילו לעוד משפחות נהנו בטירוף הילדים לא רצו ללכת הכל היה כל כך יוקרתי ומצד שני כל כך ביתי ואין בכלל שאלה החופשה החורפית שלנו היא רק אצלכם חברים (נסיה חזי ורם ) אתם אלופים תודה על הכל !!!!
המשפחה שנהנתה
חזי נסיה ורם
הגענו אליכם מה שנקרא מקו האש באנו מההתנחלויות איפה שלאחרונה לצערנו יש הרבה בלאגן וצער ומהרגע שהגענו אליכם שחכנו ליומים את המציאות הכאובה שלנו כל כך דאגתם שנהנה דאגתם לכל דבר הכי קטן כל כך ריגש השיחות טלפון שלכם לבדוק שהכל בסדר מה חסר איך ישנו בלילות אם אנחנו נהנים רם שכל הזמן דאג לנו ואפילו עשה לנו מנגל ממש מוצלח הרגשנו הרבה שמחה בלב וכמה טוב שעם ישראל מגובש וטוב חזי לא נשכח את החוויה ולא נשכח איזה אנשים טובים אתם באמת תודה רבה לכם על כל רגע ביומיים האלה משפחת יערה ומשפחת אליאל
משפחת יערה ואליאל
וילה מהסרטים
היינו 3 משפחות בוילה המדהימה הזו וזו היתה בעבורינו חופשה חלומית .השרות הנפלא שקיבלנו, האיבזור המלא של הוילה, הסוויטות הענקיות, הוילה..............ע-נ-ק-י-ת!!! מטבח מאובזר בכל טוב, בריכה מצויינת , בקיצור, מחכה כבר לחופשה הבאה!!
04.05.2016
יעל
וילה גראנד רויאל
לחזי היקר רצינו להגיד לך תודה על חופשה חלומית! קודם כל והכי חשוב- התמונות שבאתר לגמרי תואמות את המציאות!! הוילה נהדרת! עם חשיבה על כל פרט! מהמצעים שמדיפים ריח נפלא ועד האבזור במטבח ובסלון! היחס החם והמזמין, הדאגה לכל צרכינו, הפרטיות שנתתם... נהננו מאוד מאוד, וברור לנו ששנה הבאה אנחנו חוזרים שוב, הפעם לשני לילות בע"ה!! :-) משפחת נפש.
19.04.2016
הדר
חזי ורם היקרים
אומנם לקחנו חופשה באמצע שבוע כי לא היה מקום בסו"פש אבל עכשיו אנחנו מבינים למה ועדיין החוויה הייתה שווה ,שווה ושונה היה להתנתק מהעולם באמצע שבוע ולהתאחד עם המשפחה אז באמת רוב תודות מכל המשפחה המורחבת על אירוח יוצא דופן על פינוקים מדהימים על שירות מיידי שכל מה שרצינו קיבלנו מיד חייבים לפרגן על הבריכה הענקית שכל המשפחה עם הילדים שחינו בה יחד גם בבוקר וגם בלילה והיה כייף בצורה מדהימה בלילה בבריכה מחוממת שקר בחוץ זה הייתה חוויה כמו בחו"ל החדרים הענקיים שכל אחד ממש קיבל סוויטה משלנו היה לנו פרטיות אך יחד עם זאת היינו מגובשים כולן יחד התעוררנו לבוקר יפה עם נוף עוצר נשימה והכי חשוב שכל המשפחה חוותה הכל יחד והאמת זה בדיוק מה שהיינו צריכים חזי היקר אנחנו בהחלט נחזור באהבה רבה והערכה משפחת מנשה
07.04.2016
משפחת מנשה
לחזי מהגרנד רויאל הענק
אז אנחנו כבר פעם שלישית חשוב לציין ... ולא סתם פעם שלישית מתארחים אצלך, אז חשוב שנסביר למה.חזי מהפעם הראשונה שנפגשנו לאחר בערך חודש שפתחת את הוילה ידענו שלמקום הזה אנחנו נחזור, והנה כמו שאמרתי פעם שלישית.פגשנו אנשים מדהימים , חמים , שמעניקים מכל הלב ומפנקים מעל ומעבר.מצאנו בכל פעם בכל אירוח מקום נקי ומבריק, שחזי תמיד דואג לשנות , לתחזק ולהחליף אווירה. מקום שהיה בטוח לילדינו (בריכה בטיחותית) ,ומתאם לצרכים שלנו ולרצונות. ובאמת חזי כל מה שביקשתי בכל פעם קיבלנו באהבה.חדרים מפנקים , מטבח ענק סלון שהכיל את כל 28 האנשים וכמובן שולחן אוכל ענקקקקק. ששואלים אותי בעבודה למה אני לא מתארח במקומות אחרים ? אז אני עונה להם שאני רוצה חופשה הוילה גרנד רויאל היא הכי טובה שיש והכי טוב לא מחליפים. בפעם האחרונה שהיינו ראיתי את הסוויטה החדשה שאתה בונה... כמה חבל שמילים לא יכולות להסביר את מה שהעיניים שלי ראו, נשארתי בפה פעור כי וילה כזאת עוד לא ראיתי בעולם , אין בתים כאלה , אין חדרי שינה כאלה , אין מקומות כאלה , אבל זה ברור שאתה תעשה וילה כזאת ... " או עושים הכי טוב או לא עושים בכלל – זה המוטו שלך!!! מחכה בקוצר רוח לפעם הרביעית ... ואישתי מחכה לפתיחה של הסוויטה החדשה !!! שוב תודה רבה על הכל ... ונתראה בקרוב יוגב יעקב וכל המשפחה
15.03.2016
יוגב יעקב
לחזי ורם המקסימים
רצינו להודות לך ולשבח את השירות הנפלא שקיבלנו. בחודש ינואר האחרון החלטנו כל האחים והאחיות במשפחה להשכיר וילה לסופ"ש לרגל איחוד ומפגש כל המשפחה בעקבות אחי שהגיע לביקור בארץ מאוסטרליה חיפשנו מקום שיכול להכיל את כל האחים , הנכדים וההורים . לאחר שצפינו בהמון וילות , הגענו אליך, ומהשיחה הראשונה שלי איתך ידעתי שאני אפגוש אנשים מקסימים ולבביים... ובאמת וילה שהושקע בא מכל הלב והנשמה. מה אני אומר? חוויה של פעם בחיים , וילה ענקית ומפנקת. ובאמת סוויטה פרטית לכל זוג , הילדים נהנו בטירוף מהחדר ילדים הגדול, אבא שלי כמובן התלהב משולחן האוכל הגדול שהכיל והאכיל את כולנו בכל הנופש. אמא שלי כמובן אהבה מאוד את המטבח העצום שיש בוילה ומאובזר בכל טוב . והשיא קבלת פנים כאילו אנחנו איזה סלב... חחח אחי אפילו ציין שגם בחו"ל אין דברים כאלה !!! אז שוב תודה ענקית ואין בכלל ספק שנחזור בהערכה רבה סימונה
15.03.2016
סימונה דבוש
מדהים!
אין דברים כאלה המקום מהמם, מסודר ונקי מאוד! שרות VIP כול מה שאתם צריכים ורוצים יש וגם אם אין דואגים לכם בכל זמן שתרצו, אלופים!! תודה רבה לכם ובמיוחד לאביחי המלך שדאג שיהיה לנו כיף, חופשה מושלמת תודה מכולם החברה מרחובות!
18.08.2015
מיטל ושחר חן
חוויה של פעם בחיים
נהנינו מאוד חזי תודה על הכל ובאמת נהנינו כמו שהבטחת בטלפון.אנחנו רוצים לשריין את אוגוסט לכל המשפחה אני יחייג אליך כבר.
09.03.2015
מאור הממליץ
מעולה!!!
חגגנו לאמה היקרה יום הולדת 50 בוילה גרנד רויאל ולמרות שראינו את התמונות באתר פשוט נדהמנו כשהגענו לוילה!! וילה משקעת, מהממת ויותר חשוב שירות אישי שאין מילים! גם ב12 בלילה בעל הוילה הגיע רק כי שכחנו פחמים למנגל, בקיצור ממש רוצה להמליץ גם על המקום וגם על השירות האישי, היה מעולה! תודה!
29.01.2015
לירון כהן
שבת מהנה
לעשות שבת במקום לא מוכר, שלא בביתנו, עם כל המשפחה יחדיו זה קצת מפחיד.. אבל החלטנו שאנו חייבים לנסות. פחדנו שיהיה משעמם לשמור את השבת באזור שאנו לא מכירים וחלילה הוילה לא תתאים לשמירת שבת כמו שצריך , ציינתי זאת כבר בשיחת הטלפון הראשונה וחזי הבטיח לנו שהשבת הזו לא תישכח קצת חששנו שהגענו אבל חזי ואביחי דאגו שיהיה לנו נוח וטוב... אפילו בית הכנסת קרוב לוילה. כיף היה לקום בבוקר ולראות נופים שכאלה.. שיורד גשם ואנחנו משתכשכים בבריכה מחוממת ומקורה. היה חיסרון אחד שהשבת נגמרה כל כך מהר, אז חזי ואביחי רצינו לומר לכם רוב תודות
משפחת עוזרי
הוילה המטורפת בארץ- מומלץ
בתור אחת שמאוד אוהבת לנפוש, מדובר בוילה חדשה על פי דבריו של המארח, אך הנופש היה חלומי, ניתן לציין שהגענו כל המשפחה יחדיו ונהנינו מפינת אוכל גדולה, בריכת שחייה מפנקת עם כל האבזור האפשרי מול הנוף, תודה רבה לחזי היקר!
אורנה
נופש עם כל המשפחה- ממש מושלם
מומלץ מומלץ מומלץ! הגענו למתחם המושלם והאיכותי ביותר שקיים בצפון, 8 חדרים גדולים, מרחב גדול לכל המשפחה סלון מרווח עם אבזור יוצא דופן, היחס החם שקיבלנו מחזי היה שווה הכל, מומלץ בחום לכל מי שמעוניין לנפוש עם המשפחה!
אברי
אין לתאר את מה שהתרחש בוילה!
מומלץ בחום תודה לך חזי! פשוט --וואו-- אחד גדול, הגענו לוילה שנראת פי 100 יותר טוב מהתמונות, היחס של חזי היה שווה את הכל, מדובר בוילה גדולה במיוחד כאשר חגגנו את חג הפסח שנה שעברה יכולנו ליהנות ממרחב ומשולחן אבירים ענק בו נערכה סעודת ליל הסדר.
מוטי
המלצה חמה
נפשנו בוילה כשבעה משפחות סה"כ 30 איש , הוילה מדהימה וגדולה מאוד, מאובזרת בהכל מהכל, בעל הבית חזי בחור נחמד ומקסים, הייתה לו סבלנות והיה קשוב לכל בקשה בכל שעה בזמן שהייתנו בוילה, חוויה גדולה מהחיים במקום שקט ופסטורלי ובוילה מהממת, ממליצה לכם בחום לכל מי שמעוניין לנפוש בצפון היפיפה שלנו סעו למושב נטועה!
ארתור וענת
המלצה ממשפחת רוזוליו
רצינו להביע את תודתנו בשם המשפחה על השירות האדיב מקום מקסים ומדהים ביופיו מסודר ונקי מומלץ בחום ממשפחת רוזיליו.
ענבל
המלצה על הוילה
חיפשנו מתחם לחגוג בו את חתונת הכסף בהרכב מלא של כל המשפחה (סה"כ 17 אנשים) . הוילה ענתה לכל ציפיותינו ומעבר. מדובר בוילה מרשימה נותן תחושה כמו וילה בהוליווד. ישנו קונספט של שחור בשילוב לבן ועיצוב מרשים. עוד מתחילת ההתנהלות עם בעל הוילה, זכינו לתשובות חיוביות לכל בקשותינו. בעל הוילה המליץ בנוסף על נותני שירות נוספים אשר ענו לדרישותינו. כל חדרי הוילה מפנקים ומרשימים. אביחי- מנהל משק ענה לכל בקשה. בריכת השחייה מדהימה, בעיקר, חווית חורף, בו ניתן לצאת מהסלון, היישר לתוך הבריכה החמימה והמרשימה. כל מי שהיה איתנו בחגיגה, התרשם עמוקות. לא רצינו לעזוב פשוט. ממליצים בחום!
אסתי
לצוות גרנד רויאל
אינני יודע מה חשבת שהרמתם וילה כזו, הוילה עלתה על כל צפיותנו, אתם אלופים פשוט! שירות כמו בסרטים, ארוחות מלכים והוילה עצמה? כאילו יצאה מתוך סרט. היה לנו עונג רצוף לנפוש אצלכם את הסופ"ש ואנחנו בהחלט נחזור. תודה רבה על ההתחשבות וסליחה שהצקנו הרבה. הייתם נהדרים.