היינו בוילה שתי לילות והיה לנו ממש מדהים! מתחם מהמם בדיוק כמו בתמונות, יחס מדהים מבעלי הוילה ברמה שנתקענו בלי משחה לילד ובעלת הוילה אפילו נתנה לנו משלה.. ממליצה בחום להגיע ולהנות מכל רגע!
המון תודה לתן ריזורט על סופש נפלא היה לנו מקסים ונעים מאוד הכל היה מאורגן ונקי ומכובד תודה ענקית
ובתור מעצבת היה לי עוד יותר מעניין,
מרגישים בכל פינה את העבודת יד המיוחדת ואת הירידה לפרטים מדהים ממש!!
שתמיד תזכו תמיד כך לארך ביד רחבה, שבוע מבורךמאיתנו משפחת פיזם
וילה בסגנון יווני יפהפה מלאת שיק וסנון מהמם
חצר מרווחת מאוד בחוץ עם בריכה, מטבח חוץ, שולחן אוכל, טניס שולחן ופינות לשבת וליהנות.
בבית עצמו מטבח מאובזר בכל טוב, ארבעה חדרי שינה, לשלושה מהם מקלחת צמודה. סלון ופינת אוכל.
אפשר לארח שנים עשר ואפילו ארבע עשר איש
המארחת הכי נחמדה ואדיבה שיש. מקום באמת מושלם.
ךנירית ותומי להיות אצלכם בוילה, זה כמו להגיע לאי בודד עם השקט האמיתי והמנוחה לה ייחלנו.
המיקום ביבניאל צדדי ומושלם, העיצוב הכפרי עוצר נשימה איך פשוט חשבתם על כל פרט ופרט.
והאבזור שלא נדבר לא היה חסר כלום.
נהנינו מכל רגע
תבורכו, בכל מעשי ידיכם בבריאות ושמחה כל הימים
להתראות מאיתנה אהברהם ודבורה
22.06.2026
דבורה ואברהם בהר
פשוט הרבה תודה על אירוח נפלא. השירות והאווירה הקסומה הופכים את הנופש ממש חוויה. ממליצים בכל לב! משפחת כהנא
נהנינו משהייה מדהימה ושלווה בוילה במהלך פסח. הוילה ייחודית, מקסימה, נוחה וממש נקייה מאוד. הילדים שלנו נהנו מהמרחב החיצוני ומהבריכה והבעלים היו מאוד מועילים בכל מה שהיינו צריכים. מומלץ מאוד, בהחלט נבוא שוב!
מקום מושלם אנחנו שם כל שנה עם המשפחה בריכות גדולות מחוממות בלילה שירות פצצה אחלה מקום מומלץ ברמותתתת
ווילה ממש טובה ההיתי שם עם המשפחה והיה מטורף זה פצצה לקבוצת חברים או משפחה תמיד דאנו שלא יחסר כלום מהמגבת ועד לכביסות ממש נהננו מקום שקט, נוף סבבה לגמרי, בריכה מחוממת, יש ווי פי, בר מים, מחיר נוח, וזה אשכרה 10 דקות מטבריה בקיצור אין מילה אחת לא טובה על המקום
מקום מדהים, נקי מאובזר בהכול!
בריכות גדולות ונקיות, יש אפשרות גם לחימום כדי להיכנס בשעות הערב,
חדרים נקיים ומפנקים,
ובכללי האווירה שם וואוו נהננו במקסימום, מומולץ מאוד!
ווילה ממש טובה ההיתי שם עם המשפחה והיה מטורף זה פצצה לקבוצת חברים או משפחה תמיד דאגו שלא יחסר כלום מהמגבת ועד לכביסות ממש נהננו מקום שקט, נוף סבבה לגמרי, בריכה מחוממת, יש ווי פי, בר מים, מחיר נוח, וזה אשכרה 10 דקות מטבריה בקיצור אין מילה אחת לא טובה על המקום תודה לכם על שירות מעולה