הצג חיפוש

מחפשים וילה עם בריכה

וילות מומלצות בבריכה

נמצאו 310 וילות בבריכה

טען עוד

כל מה שרציתם לדעת על וילה עם בריכה


הקיץ בישראל, הנמשך תקופה יחסית ארוכה ומתחמם משנה לשנה, מביא איתו את הרצון לבילוי בבריכה, כמה שיותר בכל הזדמנות שאפשר. והיום, משפחה,קבוצה ואפילו זוגות שיוצאים לנופש מחפשים וילה עם בריכה,או צימר עם בריכה.

צימר עם בריכה פרטית לא קל למצוא כי כידוע צימרים לרוב נבנים בסמוך אחד לשני ובמידה ואכן ישנה בריכה, היא משותפת למספר צימרים אך ה- וילות הן פרטיות, ומיועדות לאירוח של משפחה ומספר נפשות רב ולכן ברוב וילות נופש תמצאו בריכה פרטית. אך עדיין מומלץ מאוד, לברר מה גודל הבריכה ולתאם ציפיות עם בעל הוילה, שלא תגיעו ותופתעו לגלות שהבריכה קטנה או שונה ממה שרציתם. לרוב השאלה היא: האם מדובר בבריכת שחייה בנויה ומקצועית או בריכת גומי? אלו מכם שמגיעים ל- נופש ורוצים להתפנק עד הסוף יבקשו וילה עם בריכה בנויה, כשלרוב היא בריכה חפורה בתוך האדמה וגדולה יותר, בריכות עיליות הן בריכות פלסטיק, להרכבה עצמית ולרוב קטנות יותר ומתאימות לילדים או למספר מועט של נופשים.

נופש בוילה עם בריכה נקייה ומתוחזקת


פרט נוסף שחשוב מאוד לבדוק, הוא - ניקיון המים! זה הפרט הכי חשוב כי אם תבלו במים עם הילדים שלכם ואחד הילדים עלול לבלוע מים ובכלל, הגוף שלכם משתכשך במים הללו, חשוב לבדוק שהמים נקיים, עם כמות חומרים נכונה ולא מעל או מתחת למותר. לא להתבייש, ובין כל השאלות שתשאלו על הוילה, תבדקו גם שמעבר לכך שיש בריכה ענקית ועמוקה המים בה מתוחזקים ונקיים. אם מגיעים לנופש עם הילדים או בכלל גם בוגרים, חשוב לברר אם הבריכה מקורה, אם תרצו צל או לא, חשוב שתדעו ולא תופתעו כשתגיעו למקום, שהייה בבריכה לא מקורה לאורך שעות רבות לא בריאה לעור ולכן עדיף לוודא ולהגיע מצוידים, מה גם שחופשה בחורף דורשת וילה עם בריכה מחוממת ומקורה. כשמחפשים וילה לאירועים או וילות עם בריכה לנופש, חשוב לבדוק את המרכיבים שהצגנו כאן, כי זה לא העיקר לנפוש בוילה עם בריכה, חשוב שתגיעו ותיהנו מבריכה מקצועית ונקייה.

וילות עם בריכה מחוממת לחורף הקר


כפי שציינו, גם אם אתם יוצאים לנופש בימי החורף הקרירים, ישנן וילות עם בריכה מחוממת , אמנם לא תמצאו המון וילות כאלו אך ישנן וילות עם בריכה מחוממת בעיקר באזורים קרים, כמו, וילות בצפון ובירושלים. במקרה הזה חשוב לוודא עם בעל הוילה שהוא מחמם את המים לפני ההגעה שלכם, כי לחמם כמות מים של בריכה מחוממת מצריך שעות רבות וחבל שתגיעו לוילה ולא תוכלו ליהנות מהבריכה. וילות עם בריכה מחוממת פעילות בעיקר בימי החורף הקרים,בעונת הקיץ אין צורך להפעיל את החימום.


וילה למשפחות עם בריכה - האירוח המושלם


אם יש לכם זמן לנופש משפחתי בקרוב, למה לא לעשות זאת במתחם של וילה למשפחות עם בריכה? כאן בעמוד תוכלו למצוא מגוון רב של וילות למשפחות עם בריכה שבחלקן הבריכה הינה מחוממת ומקורה כך שניתן ליהנות ממנה גם בחודשי החורף, ואילו בחלקן הבריכה תהיה חיצונית, כך שניתן יהיה ליהנות ממנה בחודשי הקיץ בלבד. היתרון של וילה למשפחות עם בריכה הוא גדול במיוחד, מאחר ובאמת יש המון מה לעשות כמשפחה בבריכה, החל ממשחקים לכל המשפחה, הנאה משחיה משותפת, ושלא לדבר על הילדים שיכולים להעביר ממש יום שלם בבריכה ביחד כחוויה מגבשת ומהנה במיוחד. 
אז אם גם אתם רוצים ליהנות ממתחם של וילה למשפחות עם בריכה - זה המקום בשבילכם למצוא אותה. 


וילה עם בריכה – למי זה מתאים?


לאחר שהבנו כיצד ניתן לבחור וילה מתאימה ואילו שאלות חשוב לשאול לפני הזמנה וילה, חשוב לציין כי וילות עם בריכה מתאימות למספר סוגי אירוח כגון: חופשות משפחתיות,נופשים זוגיים רומנטיים,חופשות לקבוצות וזוגות חברים. כמו כן ישנן וילות למסיבות רווקים ורווקות, וילות לימי הולדת,וילות לימי כיף לוועדי עובדים – תוכלו לשכור וילה או לופט למספר שעות וליהנות מיום כיף עם עובדי החברה. וילות מספקות מתחם יוקרתי המיועד לנופש ואירועים פרטיים ומעניקות לאורחים אירוח אינטימי במיוחד המלווה באטרקציות ייחודיות.

וילות בוחרים בפורטל vila4u.com


פורטל הוילות vila4u.com מעניק לכם הגולשים, דרך קלה ונוחה לבחור ולהזמין וילה ברחבי הארץ לפי הפרמטרים הנכונים עבורכם. לרשותכם קטגוריות רלוונטיות,חלוקה לאזורים בארץ,חלוקה לפי מחירים ועוד. מה שמאפשר לכם לבחור וילה מתאימה בקלות. כמו כן ניתן ליצור קשר ישירות עם בעל הוילה שמספרו מופיע בדף הפרסום שלו יחד עם גלריית תמונות מקצועיות ומפרט מדויק המתאר את הוילה על מנת לשריין לעצמכם מקום בתאריך המבוקש..

אל תשכחו לעשות את כל הבירורים האלו לפני שתזמינו לכם נופש משפחתי או קבוצתי באחת ה- וילות עם בריכה, הביאו אתכם את כל הציוד הנדרש, כמו קרם הגנה,מצופים לילדים וכמובן בגד ים, ותצאו ליהנות!
קרא עוד

חוות דעת - וילה עם בריכה

לואיס בוטיק - מדהימה
אירוחיוצא מן הכלל, איכותית נקייה קורבה לים, היה סופש מהמם
28.03.2024
ימית ויניב
אחוזת מיקונוס ירכא - היה מעולה
מתחם אירוח מושלם בעיקר עבור משפחות גדולות . שהינו בסופש סוכות משפחה מורחבת 24 אנשים והמתחם היה בדיוק מה שרצינו. .חדרים כפולים ומרווחים פינות ישיבה מעוצבות בטוב טעם..מתחם עם מטבח חוץ מושלם..פינת אוכל ומטבח מאובזר פשוט יש הכל מהכל! בריכה ענקית ומפנקת. חצר ענקית עם מתקנים לילדים ופינות מפנקות לרביצה ולישיבה פשוט אליפות. להרגיש מיקונוס בהרי הצפון עם נוף מדהים למפרץ חיפה ולשקיעה הכי קסומה שיש.
27.03.2024
אורית
אחוזת מיקונוס ירכא - תודה רבה
וואו ממש תודה היה ממש מעולה, הבעלים היו ממש נחמדים אלינו תודה על האירוח
27.03.2024
מקסים
אחוזת מיקונוס ירכא - אירוח
המתחם ממש מדהים. אנחנו היינו פעם שנייה במיקונוס בחצי שנה האחרונה. נוף מדהים, חדרים מחולקים לנוחות המשפחה, ניקיון, הכל היה מעולה
27.03.2024
פבל
וילה סאנסט אילת - Villa Sunset Eilat - יום הולדת
קיבלנו את הוילה לפני הזמן. והשירות היה מעולה היה זמין לנו לכל דבר ודאג להכל המקום היה נקי ומסודר ונהנינו מאוד
25.03.2024
יצחק
וילה סאנסט אילת - Villa Sunset Eilat - המלצה חמה
המקום היה מקסים, מרווח, גדול ומאובזר. במרחק נסיעה קצרה מהמרכז. הייתה חווית שהייה מעולה, לא נהסס לחזור שוב.
25.03.2024
מאור
וילה סאנסט אילת - Villa Sunset Eilat - amazing
We had a family reunion 10 people in the space and it was enough space for everyone.
25.03.2024
svetlana
וילה סאנסט אילת - Villa Sunset Eilat - וילה מדהימה
יוצא מן הכלל
25.03.2024
אורנית
וילה סאנסט אילת - Villa Sunset Eilat - מומלץ ביותר
טוב מאוד
25.03.2024
נועה
ארי אילת - Ari Eilat - חוויה
הכל חדש , מיטות נוחות ושירות סוף הדרך ממליץ לכולם
22.03.2024
אורי לוי

וידאו על וילה עם בריכה

יצירת קשר
שלח