הצג חיפוש

מתחמי אירוח בצפון - לחופשה ונופש

וילות מומלצות במתחם אירוח

נמצאו 125 וילות במתחם אירוח

טען עוד

כל מה שרציתם לדעת על וילה בצפון עם מתחם אירוח

חיפשתם מתחם אירוח בצפון הארץ ? לפניכם מתחמי  וילות אירוח בצפון, לכל מתחם מידע מפורט וגלריית תמונות, מספרי טלפון של בעל הווילה, כך שהעסקה ללא תיווך. הווילות נבדקות אישית ע"י נציג האתר.

צפון הארץ, עם הנופים מגוונים והיסטוריה עשירה, התגלה כיעד שובה לב למטיילים המחפשים שילוב ייחודי של יופי טבעי וטבילה תרבותית. בתוך האזור הקסום הזה, קמו מתחמי אירוח המציעים שער לחוויות שאין שני להן. מהגבעות השופעות של הגליל ועד לפלאי עכו העתיקים, מתחמים אלה מגדירים מחדש את האירוח על ידי מיזוג יוקרה עם טעמים ומסורות מקומיות אותנטיות.

קרא עוד

מפה של צפון עם מתחם אירוח

חוות דעת על וילה בצפון עם מתחם אירוח

מתחם אירוח מושלם בעיקר עבור משפחות גדולות . שהינו בסופש סוכות משפחה מורחבת 24 אנשים והמתחם היה בדיוק מה שרצינו. .חדרים כפולים ומרווחים פינות ישיבה מעוצבות בטוב טעם..מתחם עם מטבח חוץ מושלם..פינת אוכל ומטבח מאובזר פשוט יש הכל מהכל! בריכה ענקית ומפנקת. חצר ענקית עם מתקנים לילדים ופינות מפנקות לרביצה ולישיבה פשוט אליפות. להרגיש מיקונוס בהרי הצפון עם נוף מדהים למפרץ חיפה ולשקיעה הכי קסומה שיש.
27.03.2024
אורית
וואו ממש תודה היה ממש מעולה, הבעלים היו ממש נחמדים אלינו תודה על האירוח
27.03.2024
מקסים
המתחם ממש מדהים. אנחנו היינו פעם שנייה במיקונוס בחצי שנה האחרונה. נוף מדהים, חדרים מחולקים לנוחות המשפחה, ניקיון, הכל היה מעולה
27.03.2024
פבל
וילה ספא בצל השקד - וואו! חוויה מדהימה!
מקום מדהים, חוויה מעולה! מקום מפנק, בריכה סאונה וג'קוזי, מרחב גדול ופרטי, ממש אהבנו ובטוח נחזור!
16.03.2024
בתאל ואיציק
מהרגע הראשון מרגישים את הכל נקי ברמות אחרות עם ריח של מרכך כביסה בכל מקום יש הכל בדיוק כמו שיש בתמונות המקרר התקלקל ותוך שעה הביאו לנו מקרר חדש בריכה מחוממת בטמפ המדוייקת ונעימה בקיצור שווה מאוד
13.03.2024
דוד
נהנתי מכל רגע! שירות מדהים ומפנק ומקום כל כך מושקע ומרענן. אין ספק שאחזור !❤️
13.03.2024
נלי בכר
הגענו עם כל המשפחה בחול המועד פסח לשני לילות והצטערנו שלא יכולנו להישאר ליותר. מקום מקסים, והבעלים של המתחם גם כן מקסימים והיו קשובים לכל מה ששאלנו וביקשנו. המושב נמצא במיקום אסטרטגי עם הרבה דברים לעשות ולראות מסביב והוא סמוך למסלול של נחל פרוד שאפילו ניתן להגיע אליו רגלית מהצימר. במתחם עצמו יש בריכה גדולה ומחוממת שנהנינו ממנה המון, ובנוסף יצא לנו להגיע לאחר שהמטבח המשותף עבר שיפוץ ושידרוג לנראות והיה בו מאוד כיף לשבת יחד כל המשפחה ולצפות בכל הנעשה מסביב. נהנינו מאוד וממליצים בחום!
13.03.2024
טלי כץ
אחוזת גבי בקצה היער - חוויה מושלמת
מקום מדהים נקי ומטופח בעלים מקסימים ואדיבים בריכה גדולה ומפנקת וחדרים נקיים ונעימים מתחם מלא צמחייה וממש אקזוטי
13.03.2024
אסף
מקום מקסים, מאוד נהננו. בריכה גדולה וכיפית עם חימום מים לטמפ' קבועה, אוהל מטבח משותף מאובזר, הבקתות נקיות ונעימות, שפע מגבות, ויחס חם ומענה לכל בקשה מצד הבעלים.
13.03.2024
גילת
וילה ללין - ‏מומלץ )))
‏מקום נפלא ומושלם לחופש עם חברים או משפחה. ‏מקום נקי ומפנק. בריכה מחוממת ענקית.בכל חדר יש שירותים ודוש.מטבח מאובזר בכל הכלים. נוף מדהים,נהנינו מאוד. מומלץ בחום!!!
06.03.2024
טניה

אטרקציות בסביבת צפון עם מתחם אירוח

וידאו על וילות בצפון

יצירת קשר
שלח