הצג חיפוש

מחפשים וילה בשומרה עם וילה עם צימר

נמצאו 2 וילות בוילה עם צימר

טען עוד

וילות בסביבה של שומרה עם וילה עם צימר

כל מה שרציתם לדעת על וילה בשומרה עם וילה עם צימר

חיפשתם וילה בשומרה? לפניכם הוילות היוקרתיות בשומרה בהקלקה על "כניסה לוילה" תוכלו לראות תמונות ולקרוא מידע נוסף על וילות. בנוסף תוכלו להתייעץ עם צוות האתר בחינם בטלפון 077-4060599 או בנייד 0549274255

מידי שנה הנכם מדרימים לאילת החמה והאהובה אך הפעם החלטתם לשנות אווירה לחלוטין ולקפוץ לחופשה בצפון הרחוק? אזור הצפון כולל אזורים רבים החל מהגליל, כנרת ורמת הגולן וערי הצפון הגדולות, לכן נשמח להקל עליכם בבחירת מיקום הנופש ולהמליץ לכם על מושב שומרה שנמצא בגליל מערבי אשר כולל וילות אירוח למשפחות, קבוצות, זוגות ואפילו למסיבות פרטיות. 

מושב שומרה שוכן בגליל מערבי לצד נופים מרהיבים של שדות ויערות טבעיים. המושב שייך למועצה האזורית מעלה יוסף ולאחרונה חגג 60 להיווסדו. התושבים הראשונים אשר הקימו את המושב עלו על הקרקע בשנת 1949. המייסדים של המושב היו עולים חדשים אשר הגיעו לישראל מהונגריה ורומניה. עם זאת, עולים אלה עזבו את המקום כשנה לאחר הקמת המושב. במקומם, התיישבו בשומרה עולים חדשים ממרוקו אשר הצליחו "לתקוע יתד בקרקע". נכון להיום רוב תושבי המושב הינם חילוניים המקיימים אורח חיים פתוח וליברלי. מושב שומרה מוקף בנוף עוצר נשימה המורכב הן משדות חקלאיים מרשימים והן מחורשים טבעיים. כמו כן, אזור שומרה ידוע בשמורות הטבע המקסימות המקיפות אותו ובמסלולי הטיול מסביבו. ואכן, האזור כולו הפך לפופולרי במיוחד בקרב מטיילים, משפחות, רוכבי אופניים וכדומה. 

אטרקציות שחייב לבקר בהם כשמגיעים לנופש בשומרה


יקב מערב היין -  ביקב קיים מרכז מבקרים קטן שבו ניתן להצטרף לסיורים שמתקיימים, הסיור כרוך בתשלום של 15 ש"ח לאדם, אך במידה ותרכשו אחד מהמוצרים שהיקב מיצר, הסיור יהיה ללא תשלום. היקב מייצר בעיקר יינות אדומים יבשים: קברנה סובניון, שירז ומרלו. בנוסף, מייצר היקב סוגים שונים של שחרים בטעמים שונים (שזיף, אפרסק ותפוח). 

כוורת הבוסתן- לימוד אודות ייצור הדבש. כניסה בחינם לכל המבקרים וכוללת תה צמחים, קפה וטעימות. באתר קיים 3 סדנאות לילדים, רכיבה על גמלים, פינת חי ופינת ליטוף חיות, פינת משחקים לילדים, פינת פיקניק למשפחות , 3 אוהלים ענקיים עם פינות ישיבה. (פתוח גם בחורף- קיים קירוי אוהל אטום ומחומם על ידי תנורים.

ארט דה קוקו כרמיאל- אומנות בשוקולד מבית מיכל להב – מבחר מרשים של פרלינים, טראפלים, וסוגים שונים של יצירות בשוקולד, מבחר עוגיות ועוגות, משקאות שוקולד חמים, קרים ואלכוהוליים הייחודיים למקום. כל המוצרים נעשים בעבודת יד, תוך הקפדה על איכות גבוהה ושימוש בחומרי גלם איכותיים. כמו כן המקום מציע בית קפה ומסעדה עם ארוחות מיוחדות וטעימות מימי השף גל קריאף.

וילות להשכרה בשומרה


להבדיל מבתי המלון אשר מכילים נופשים רבים מכל הסוגים ומכל המינים ולא מאפשרים לכם נופש פרטי, בווילת נופש בשומרה באפשרותכם ליהנות מנופש פרטי ללא הפרעות של אנשים זרים וכמובן ליהנות ממתחמי ספא ואטרקציות אשר יעמדו אך ורק לרשותכם. וילות נופש בשומרה מאוד מפוארות וברובן כוללות חדרי שינה מאובזרים ואף סוויטות יוקרה, מטבח גדול, חצר עם בריכת שחייה (בחלקן בריכה מחוממת), פינת בר בי קיו משחקי שולחן למבוגרים והן לילדים, חצר גדולה המעניקה מרחב משותף לכולם ועוד. אנו מזמינים אתכם ליהנות החופשה מפנקת במושב שומרה.


קרא עוד

מפה של שומרה עם וילה עם צימר

חוות דעת על וילה בשומרה עם וילה עם צימר

התארחנו בוילה 4 משפחות כולל תינוקות וילדים, היה כיף מאוד מאוד. הוילה היתה מצוחצחת, מרווחת,לא היה חסר כלום. יצחק היה מקסים ודאג לנו להכל כולל להביא לנו חלות לשישי עוגה לבת שלי שחגגה 3 ובמקרה אמרנו לו את זה. מומלץ ביותר!
28.08.2023
שיר
אחוזת הזוהר - חוות דעת
מתחם מעולה ומומלץ
28.03.2023
יוליה
אחוזת השושנים בוטיק - חופשה משפחתית מהאגדות
החוויה שלנו משלב ההזמנה הספונטנית ועד לרגע העזיבה הייתה מושלמת!!! הגענו 10 מבוגרים ותינוק ביום שישי חורפי וגשום: זוג הורים עם 4 ילדים בוגרים ובנות זוגם לחגוג יומולדת 25 לבנינו. הוילה הייתה מחוממת עבורנו מראש, נקייה, מזמינה ומאובזרת בציוד יוקרתי עד לפרטים הקטנים. קיבלנו 5 חדרי שינה שבכל אחד מהם מקלחת ושירותים צמודים, טלוויזיה ומיטות נקיות ונוחות במיוחד. החצר האחורית עצומה בגודלה וזה בטח כייף מאוד בקיץ, אבל הבריכה המקורה והמחוממת והישיבה בג'קוזי הרותח מול הנוף כשבחוץ 5° וגשם זלעפות יורד מעלייך; הם חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת!! תוסיפו לזה פעילויות משפחתיות, ארוחות מפנקות שהכנו לעצמינו, וקיבלתם הפוגה מהנה ומושלמת ממרוץ החיים באחד האזורים היפים בארץ:) אני לא יכולה לסיים את ההמלצה שלי על המקום, בלי לספר על איציק שמנהל ומפעיל את המקום באהבה ומלא נתינה. מי עוד דואג לחמם את הסלון לפני ההגעה, מביא מגש גדול עם 30 ביצים ישר מהלול, כדי לפנק לך את ארוחת הבוקר, מגיע בשבת עם ערימת מגבות extra ריחניות לבריכה, כי קר ושלא יחסר. וגם... מאפשר לך להגיע מוקדם לוילה בשישי ולצאת בשבת אפילו מאוחר בערב... ויותר מכך, אני לא מכירה אף בעל מקום שמוצא אחרייך את כל הדברים ששכחת לארוז בעזיבה ומביא אותם בעצמו למקום מפגש קרוב. (או שולח בדואר). אין דברים כאלה! אין אדיבות כזו! ורמה כזו של אירוח אכפתי ושירותי כמו של איציק באחוזת בוטיק שושנים... ממליצה בחום!!!
16.01.2023
נטע ומשפחת ברנסקי
אחוזת הזוהר - חוויה טובה פידבק חיובי!!!
מקום מהמם ממליץ בחום
20.11.2022
בר
אחוזת הזוהר - משפחת כהן
מקום נקי, יפה ומושקע, ממליצה לכולם
03.11.2022
אביגיל
אחוזת הזוהר - מושלם כמו בכל פעם
אין כיף כזה! כבר פעם שנייה שאנחנו חוזרים לצימרים המדהימים של אחוזת הזוהר וכמו בכל פעם נהנו מאוד הכל תמיד נקי והיחס והשירות מעל ומעבר מומלץ בחום
25.10.2022
שירין
אחוזת הזוהר - המלצה חמה
היינו סופש ארוך במתחם המדהים אחוזת הזוהר ראשית, בעלי המתחם מאוד נחמד ועם יחסי אנוש ואכפתיות שנית, המקום מאוד נקי וניתן לראות שהוא מתוחזק היטב לסיכום, נהנו מאוד ואין ספר שנחזור שוב גם שנה הבאה
17.10.2022
נוי
אחוזת השושנים בוטיק - חופשה חלומית
התארחנו 3 ימים במסגרת המשפחה המורחבת בוילה המפנקת והנקייה "אחוזת שושנים" בחופשה שלא נשכח. במקום בריכה גדולה מפנקת וחמימה, ג'קוזי כייפי, פינת מנגל שימושית ביותר, מרחבי דשא נעימים למשחקי כדור של הילדים, שולחן פינג פונג, שולחן למשחק כדורגל, שולחן סנוקר ופינות לרגיעה כיפית עם ספר מול הנוף המדהים. הוילה- נעימה ורחבת ידיים עם מטבח גדול ואופציות לישיבה נעימה בארוחות משפחתיות. המארח -איציק, אדם נעים שדאג שכולנו נהנה מהחופשה, היה זמין ודאג לנו החל משלב ההזמנה וכן בזמן שהותנו שם. הילדים והמבוגרים נהנו משלל האפשרויות במקום ולא רצו לצאת לטיולים או אטרקציות באזור.
01.10.2022
טלי
אחוזת השושנים בוטיק - חופשה משפחתית מוששלמת
וילה מפנקת נדירה . הגענו שנה שניה ונמשיך לפקוד אותה . בעל הוילה איציק ביבי עושה את הכול על מנת שנהיה מרוצים. והוילה עצמה מפנקת, מהודרת, נקיה , מתוחזקת למופת !
27.09.2022
עז עזריאלי
אחוזת השושנים בוטיק - חופשה מושלמת
שלום, הוילה מפנקת ביותר, מה שרואים בתמונות זה מה שמקבלים. הכל מתוחזק ברמה גבוהה ומרגישים בבית מיד כשנכנסים. איציק, בעל הוילה בחור מקסים, מסביר פנים, עוזר ומפנק בתוספות לא צפויות. בקיצור, המלצתי לכל חבריי לנסוע לשם. תהנו. יוסי
15.08.2022
יוסי אוטמזגין

אטרקציות בסביבת שומרה עם וילה עם צימר

וידאו על שומרה

יצירת קשר
שלח